
Tiedossa on kahdenlaisia hauskoja peliohjelmointityöpajoja!
Logo-ohjelmointikielellä ohjataan suomenkielisillä komennoilla kilpikonnaa. Työpajassa harjoitellaan algoritmista ajattelua ja hahmotetaan geometrisia kappaleita uudella tavalla.
Vaahtokarkkihaaste on ohjelmistotuotantoon liittyvä pulma. Miten yhteistyön avulla saadaan vaahtokarkki mahdollisimman korkean rakennelman päälle, kun käytössä on vain rajalliset välineet.
Uusi paja alkaa 30min välein, yksi paja kestää n. 20min.
- 10.00-10.20 Ohjelmointia Logo-ohjelmointikielellä 8 lasta
- 10.30-10.50 Vaahtokarkkihaaste 12 lasta
- 11.00-11.20 Ohjelmointia Logo-ohjelmointikielellä 8 lasta
- 11.30-11.50 Vaahtokarkkihaaste 12 lasta
- 12.00-12.20 Ohjelmointia Logo-ohjelmointikielellä 8 lasta
- 12.30-12.50 Vaahtokarkkihaaste 12 lasta